Diumenge passat, 15 d’abril, la Federació Junta Fallera de Sagunt va acudir a la capella de la Capitania de l’Escolanía de la Verge dels Desemparats de València per a participar en el tradicional Besamans que, des de fa alguns exercicis, es duu a terme per part de les representants de les juntes locals i les comissions falleres del cap i casal a la patrona dels valencians i valencianes.
A aquest esdeveniment van acudir les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Mar Gimeno i López i la xicoteta Andrea Escribà i Fernández, les qui van estar acompanyades tant per les seues respectives Corts d’Honor com pel president de l’entitat fallera comarcal, Rafael Burgos, i el vicepresident d’Assumptes Generals, Miguel Huguet.
Les màximes representants de la festa josefina del Camp de Morvedre van compartir aquesta jornada amb integrants d’altres juntes locals; concretament amb les d’Alberic, Turís, Carcaixent, Dénia, Llíria, Puçol i Vilanova de Castelló.