Les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt 2014, Patricia Burgos Sayas i la xiqueta Sonia Argilés Ruiz, es varen acomiadar dissabte passat del seu any de regnat com les màximes representants del món faller del Camp de Morvedre en un acte que es va dur a terme a l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt. A aquest event va acudir també la Fallera Major de València, la xiqueta Claudia Villodre i Gómez.
L’acte va començar amb la interpretació del play-back guanyador del passat concurs, guardó que es va emportar la comissió El Romano de Sagunt, que va tornar a posar en escena la seva interpretació d’un compte. Posteriorment, i després d’un vídeo recordatori de l’exercici faller, les Falleres Majors i les seues respectives Corts d’Honor varen pujar a l’escenari per a presidir el seu últim acte oficial.
Moltes varen ser les persones que es varen voler acomiadar de Patricia i Sonia, com els Presidents i les Falleres Majors de totes les comissions del Camp de Morvedre, les seues Corts d’Honor, el regidor de Festes, José Luis Martí, o el president de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Enrique Javier Docón. Però el moment més emotiu va arribar amb els discursos de Patricia i Sonia que no varen poder reprimir les llàgrimes recordant tots els moments viscuts com les màximes representants de la festa josefina de la nostra comarca.
Vídeo d’acomiadament de les Falleres Majors de Federació Junta Fallera de Sagunt 2014
Gràcies per tot Patricia i Sonia.
FOTOS: PACO BONO