Les jornades de Nit d’Albaes organitzades per la Federació Junta Fallera de Sagunt van continuar divendres passat, 16 de febrer, amb la visita als municipis de Gilet i Faura així com als casals del sector IV del nucli històric sagunti, un esdeveniment que va estar presidit per les Falleres Majors de l’entitat festiva comarcal, Mar Gimeno i López i la xicoteta Andrea Escribá i Fernández.

AlbaesIV_18_1 AlbaesIV_18_2 AlbaesIV_18_3 AlbaesIV_18_4 AlbaesIV_18_5 AlbaesIV_18_6 AlbaesIV_18_7 AlbaesIV_18_8

El recorregut va començar en l’Ajuntament de Gilet on la comitiva fallera va ser rebuda per l’alcalde d’aquesta localitat de la Baronia, Salva Costa, i on es van entonar els primers versos del Cant d’Estil Valencià; posteriorment tots van acudir fins al casal de la falla Gilet on els seus representants van rebre les seues albaes.

AlbaesIV_18_9 AlbaesIV_18_10 AlbaesIV_18_11 AlbaesIV_18_12 AlbaesIV_18_13

Posteriorment va ser el torn de desplaçar-se fins a l’altra localitat del Camp de Morvedre on es planten els monuments fallers, Faura, arribant al recentment estrenat consistori on els esperava l’alcalde d’aquest municipi dels Valls, Toni Gaspar, així com la tinent d’alcalde, Consol Durán. Finalment, la comitiva va acudir al casal de la falla Vila de Faura que, enguany, celebra la seua 25 aniversari.

AlbaesIV_18_14 AlbaesIV_18_15 AlbaesIV_18_16 AlbaesIV_18_17 AlbaesIV_18_18 AlbaesIV_18_19 AlbaesIV_18_20 AlbaesIV_18_21 AlbaesIV_18_22

La jornada va acabar en els casals del sector IV de Sagunt visitant, d’aquesta manera, les falles El Tronaor, Doctor Palos, Sant Francesc, La Palmera i Santa Anna, on va finalitzar aquesta tercera Nit d’Albaes, quedant, d’aquesta manera, la que se celebrarà la setmana vinent en els casals del sector I de Port de Sagunt, així com en el domicili de la Fallera Major Infantil, Andrea Escribà.