Les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, van acudir a l’acte de proclamació de les noves Belleses del Foc per a l’any 2015 de la Federació de Fogueres d’Alacant.

ProcAlicante15_8

ProcAlicante15_9

En primer lloc, el divendres 15 va ser la Fallera Major Infantil de Federació Junta Fallera de Sagunt, Ada Fraj i López la que va assistir a l’acte de proclamació de la Bellea del Foc Infantil, la xiqueta Daniela Guzzardo. Acompanyada pel Vicepresident 1r, Vicente Martín. On ha sigut rebuda per part de l’alcalde, Miguel Valor, a l’Ajuntament d’Alacant on la màxima representant infantil de la nostra federació va conéixer a la nova Bellea i a les seues sis Dames del Foc.

ProcAlicante15_3

ProcAlicante15_6

ProcAlicante15_10

Al dia següent va ser el torn de la Fallera Major de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Maria Moliner i Rodríguez, qui va acudir a l’acte de proclamació de la nova Bellea del Foc per a l’any 2015, Carmen Caballero, acompanyada pel Vicepresident de Comunicació de l’entitat fallera comarcal, David Pardo.

ProcAlicante15_12

ProcAlicante15_11

ProcAlicante15_13

ProcAlicante15_4

Maria Moliner ha sigut rebuda per part de l’alcalde, Miguel Valor, a l’Ajuntament d’Alacant on la màxima representant fallera del Camp de Morvedre va conéixer a la nova Bellea del Foc, Carmen Caballero, i a les seues sis Dames del Foc.

ProcAlicante15_1

ProcAlicante15_2

FOTOS: Federació de Fogueres d’Alacant, FJFS