Falles de Sagunt

Festa d’Interés Turístic Nacional

<!--:es-->La empresa de diseño gráfico Yogur de Fresa, creará la imagen de la identidad corporativa de la Falla El Mocador.<!--:--><!--:va-->L’empresa de disseny gràfic Yogur de Fresa, crearà la imatge de la identitat corporativa de la Falla El Mocador.<!--:-->

Será el llibret número 16 que desarrollarán juntos para comunicar su filosofía y cultura de hacer Falla.

El interés con el diseño de El Mocador no está solo en su llibret. Cada elemento que producen, sea una invitación, un programa, el premio ViP o los Premios Mocador y Emili Llueca, y hasta una acta se diseñan específicamente. Todas las comunicaciones cuidan su imagen, lo cual convierte a esta falla en una pionera en el que a comunión diseño-falla se refiere. Es también notorio que se trata de una de las primeras fallas que se ha atrevido a cambiar su escudo tradicional, por un adaptado a los nuevos tiempos.

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La apuesta de Yogur de Fresa con las comisiones falleras es muy importante, por afecto y por convencimiento. “Los llibrets deben ser un producto único y referencia para el diseño y la cultura valenciana. Sobre todo teniendo en cuenta el reto que supone la posibilidad de ser Capital Mundial del Diseño en 2022”., apunta Miquel Platero, director creativo.

Yogur de Fresa muestra entusiasmo y gratitud con la falla. “Trabajar con El Mocador y su equipo es desarrollar un proyecto que siempre es referencia, no solo en el ámbito fallero, sinó que lo es también, en la editorial en general. Su mente abierta y el respeto absoluto con el trabajo del diseñador convierten a esta comisión en casi un oasis para trabajar”. Queda mucho para hacer todavía, pero seguro que el Pañuelo estará allí para ser de los primeros a adaptarse.Queda mucho para hacer todavía, pero seguro que El Mocador estará allí para ser de los primeros a adaptarse.Serà el llibret número 16 que desenvoluparan junts per tal de comunicar la seua filosofia i cultura de fer Falla.

L’interés amb el disseny del Mocador no està només en el seu llibret. Cada element que produeixen, siga una invitació, un programa, el premi ViP o els Premis Mocador i Emili Llueca, i fins i tot, una acta, es dissenyen específicament. Totes les comunicacions cuiden la seua imatge, la qual cosa converteix a aquesta falla en una pionera en el que a comunió disseny-falla es refereix. És també notori que es tracta d’una de les primeres falles que s’ha atrevit a canviar el seu escut tradicional per un adaptat als nous temps.

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L’aposta de Yogur de Fresa amb les comissions falleres és molt important, per afecte i per convenciment. “Els llibrets han de ser un producte únic i referència per al disseny i la cultura valenciana. Sobretot tenint en compte el repte que suposa la possibilitat de ser Capital Mundial del Disseny en 2022”., ens apunta Miquel Platero, director creatiu.

Yogur de Fresa mostra entusiasme i gratitud amb la falla. “Treballar amb el Mocador i el seu equip és desenvolupar un projecte que sempre és referència no sols en l’àmbit faller, sinó que ho és també en l’editorial en general. La seua ment oberta i el respecte absolut amb el treball del dissenyador converteixen a aquesta comissió en quasi un oasi per a treballar”. Queda molt per fer encara, però segur que el Mocador estarà allí per a ser dels primers a adaptar-se.

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