Falles de Sagunt

Festa d’Interés Turístic Nacional

<!--:es-->Los actos religiosos ponen fin al programa de festejos en honor a la Virgen del Carmen<!--:--><!--:va-->Els actes religiosos posen fi al programa de festejos en honor a la Verge del Carmen<!--:-->

<!--:es-->Los actos religiosos ponen fin al programa de festejos en honor a la Virgen del Carmen<!--:--><!--:va-->Els actes religiosos posen fi al programa de festejos en honor a la Verge del Carmen<!--:-->

El pasado domingo, 16 de julio, finalizó el programa de actos que la A.C.F. Virgen del Carmen de Puerto de Sagunto había organizado desde el fin de semana anterior en honor a la patrona de los marineros, en cuya presentación también estuvieron presentes las Falleras Mayores de la Federación Junta Fallera de Sagunto, Raquel Martín y Ana Isabel Dorado, acompañadas por el vicepresidente de Comunicación, David Pardo.

VirgenCarmen1718 VirgenCarmen1719

Durante esta jornada, por la mañana, la iglesia del Carmen acogió el oficio de una misa en honor a esta imagen que estuvo presidida por el arzobispo de Valencia, Antonio Cañizares, y que contó con la presencia de las máximas representantes de la fiesta josefina del Camp de Morvedre, así como de otras autoridades y entidades invitadas. Las Falleras Mayores, acompañadas por el presidente, Rafael Burgos, y el vicepresidente de Cultura, Ricardo Antonino, participaron también en la ofrenda floral en honor a la Virgen del Carmen.

VirgenCarmen172 VirgenCarmen171

Por la tarde tuvo lugar la tradicional procesión donde se portó a la imagen de la patrona de los marineros. Junto a Raquel Martín y Ana Isabel Dorado, estuvieron en este evento religioso el vicepresidente de Relaciones Externas, Antonio Fresno, y su homólogo de Festejos, Aitor Muñoz, así como los representantes de la falla La Marina. En un primer momento se llevó a cabo la procesión marinera en el puerto de Sagunto que dio paso a la terrestre, que discurrió por diversas calles del núcleo porteño hasta la Tenencia de Alcaldía, donde se disparó un castillo de fuegos artificiales como punto final de estos festejos.

VirgenCarmen1716 VirgenCarmen1711 VirgenCarmen1710 VirgenCarmen177 VirgenCarmen176

Diumenge passat, 16 de juliol, va finalitzar el programa d’actes que l’A.C.F. Verge del Carmen de Port de Sagunt havia organitzat des del cap de setmana anterior en honor a la patrona dels mariners, en la presentació dels quals també van estar presents les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt, Raquel Martín i Ana Isabel Dorado, acompanyades pel vicepresident de Comunicació, David Pardo.

VirgenCarmen1718 VirgenCarmen1719

Durant aquesta jornada, al matí, l’església del Carmen va acollir l’ofici d’una missa en honor a aquesta imatge que va estar presidida per l’arquebisbe de València, Antonio Cañizares, i que va comptar amb la presència de les màximes representants de la festa josefina del Camp de Morvedre, així com d’altres autoritats i entitats convidades. Les Falleres Majors, acompanyades pel president, Rafael Burgos, i el vicepresident de Cultura, Ricardo Antonino, van participar també en l’ofrena floral en honor a la Verge del Carmen.

VirgenCarmen172 VirgenCarmen171

A la vesprada va tindre lloc la tradicional processó on es va portar a la imatge de la patrona dels mariners. Al costat de Raquel Martín i Ana Isabel Dorado, van estar en aquest esdeveniment religiós el vicepresident de Relacions Externes, Antonio Fresno, i el seu homòleg de Festejos, Aitor Muñoz, així com els representants de la falla La Marina. En un primer moment es va dur a terme la processó marinera en el port de Sagunt que va donar pas a la terrestre, que va discórrer per diversos carrers del nucli del Port fins a la Tinença d’Alcaldia, on es va disparar un castell de focs artificials com a punt final d’aquests festejos.

VirgenCarmen1716 VirgenCarmen1711 VirgenCarmen1710 VirgenCarmen177 VirgenCarmen176

Novetats recents

Les Falles, Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO

Cerca

Calendari

© 2023 ZapInformática