Falles de Sagunt

Festa d’Interés Turístic Nacional

<!--:es-->Comunicado Suspensión Play Backs Infantiles<!--:--><!--:va-->Comunicat Suspensió Play Backs Infantils<!--:-->

La Federación Junta Fallera de Sagunto tuvo que suspender el pasado domingo, 5 de febrero, el certamen de play backs infantiles que se estaba celebrando en la carpa situada junto al pabellón polideportivo René Marigil a causa del fuerte viento que está azotando estos días la localidad. La suspensión se llevó a cabo cuando aún quedaban 14 comisiones por actuar.

Es por este motivo por el cual, la Federación Junta Fallera de Sagunto comunica que este acto se pospondrá hasta el próximo domingo, 12 de febrero, a las 17 horas en el Auditorio Joaquín Rodrigo de Sagunto. Falta programar los horarios de cada actuación por tema de aforos, horarios que serán comunicados a las comisiones que quedaron por actuar.
La Federació Junta Fallera de Sagunt va haver de suspendre diumenge passat, 5 de febrer, el certamen de playbacks infantils que s’estava celebrant en la carpa situada al costat del pavelló poliesportiu René Marigil a causa del fort vent que està assotant aquests dies la localitat. La suspensió es va dur a terme quan encara quedaven 14 comissions per actuar.

És per aquest motiu pel qual, la Federació Junta Fallera de Sagunt comunica que aquest acte es posposarà fins diumenge que ve, 12 de febrer, a les 17 hores en l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt. Falta programar els horaris de cada actuació per tema d’aforaments, horaris que seran comunicats a les comissions que van quedar per actuar.

Novetats recents

Les Falles, Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO